Սովորողների գնահատման հայացակարգ

Գնահատման համակարգի կիրառումը ֆիզիկական կուլտուրայի և մարզական ուղվածության դասերին ուղված է սովորողների մոտ պատկերացում կազմել իրենց կարողությունների և դասերին վարքի կանոններին համապատասխանությունը և ,ըստ դրա,գնահատման գործնթացի կիրառումը։Գնահատումը որպես մանկավարժական միջոց ուղված պետք է լինի ի շահ սորորողի,այլ ոչ թէ որպես պատժի միջոց։Գնահատականը չպետք է լինի ուսուցչի կողմից կամայական,այլ տվյալ դեպքում հիմք ունենա սովորողին ամբողջական  բացատրություն տրամադրել։Այս ամենից ելնելով եկել եմ այն եզրահանգման,որ ստեղծվի այնպիսի սանդղակ որը կարտացոլի սովորողի ֆիզկուլտուրայի դասերին պատշաճ մասնակցությանը և գնահատականի ամբողջական պատկերացմանը։

1.Դասերին մասնակցություն համազգեստով(ամսեկան նվազագույնը 10 դասաժամից ոչ պակաս)  4 բալլ

2.Դասերին մասնակցություն համազգեստով(ամսեկան 5-9 դասաժամ) 3 բալլ

3.Դասերին մասնակցություն համազգեստով(1-4 դասաժամ) 2 բալլ

4.Դասերին առանց համզգեստ ներկայանալը կամ դասերին չմասնակցելը ամբողջ ամիս 1 բալլ(հիմք ընդունել որպես ֆիզիկական ներկակություն դասաժամին ի տարբերություն դասից բացակայող աշակերտի)

5.Դասերին ակտիվություն դրսևորումը և  մարզիչի հրահանգները պատշաճ կատարումը  2 բալլ

6.Դասերի ծրագրով նախատեսված մարզական հմտությունների ձեռքբերումը խաղի կանոններին համապատասխան,մարզաձևի հիմնական հնարքների կատարումը,նորմատիվ պահանջների կատարումը   գնահատվում է 2 բալլ

7.Դասերից դուրս մարզական ակումբներին մասնակցությունը,լրացուցիչ կրթության խմբերում  ընդգրկումը գնահատվում է 1 բալլ

8. Մարզական բարձր նվաճումների հասնելը(ՀՀ չեմպիոն,հավաքականի անդամ ,միջազգային մրցաշարերին մասնակցելը) 1 բալլ։

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s