Վոլեյբոլի ծրագիր 5-11-րդ դասարան 2016-2017 ուս.տարի

Հինգերորդ դասարան

Պահանջվող խնդիրները
1. Ծանոթացնել մարզաձևի պատմությանը
2. Մշակել շարժողական ընդունակությունները
3. Դաստիարակել բարոյակամային ընդունակությունները
4. Ուսուցանել անհրաժեշտ տեխնիկական տարրերը
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 70 րոպե տևողությամբ

Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 32ժամ,հատուկ
ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 36ժամ,խաղային
պատրաստություն 10ժամ,նորմատիվ պահանջների հանձնում 6ժամ,բժշկակենսաբանական զննում` 2ժամ


Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն,պատմություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ վոլեբոլի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա
Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական մարզաբազա

Ստուգման և գնահատման կարգը

2 4 6 8 10
1 Գնդակի նետումներ նշանակետին
/1 մ շառավիղ 6 մետրից/ 10 անգամ 2 4 6 8 10
2 Փոխանցում գլխավերևում 1,5-2մ.բարձրությամբ 4 6 8 10 12
3 Փոխանցում ներքևից պատին նշանակետին 4 6 8 10 12
4 Սկզբնահարված ներքևից 10 անգամ ցանցի վրայով 5մ.հեռավորույունից 2 4 6 8 10

Վեցերորդ դասարան

Պահանջվող խնդիրները
1. Մարզաձևի մասին գիտելիքների ձեռքբերում
2. Մշակել շարժողական ընդունակություններ
3. Ձևավորել բարոյակամային ընդունակությունները
4. Ուսուցանել անհրաժեշտ տեխնիկական տարրերը
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 20ժամ,հատուկ
ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 34ժամ, տակտիկական պատրաստություն 10 ժամ, խաղային պատրաստություն 14ժամ,նորմերի հանձնում 6ժամ,բժշկակենսաբանական զննում` 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ վոլեբոլի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական մարզաբազա
Ստուգման և գնահատման կարգը

2 4 6 8 10
1 Փոխանցում գլխավերևում 6 8 10 12 14
2 Փոխանցում ներքևից գլխավերևում 5 7 10 12 15
3 Սկզբնահարված 5/10 6/10 7/10 8/10 10/10
4 Արագացումներ 6Χ5 մ 25վ 23վ 21վ 20վ 18վ

Յոթերորդ դասարան

Պահանջվող խնդիրները
1. Մարզաձևի մասին գիտելիքների ձեռքբերում
2. Շարժողական ընդունակությունների մշակում
3. Տեխնիկական և տակտիկական հնարքների ուսուցում
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 18ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 18ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 22ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 14 ժամ, խաղային պատրաստություն 16ժամ,նորմերի
հանձնում 6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ վոլեբոլի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը

1 Գնդակի նետումներ հեռ /1կգ/ 10մ 12մ 14մ 18մ 20մ
2 Փոխանցում վերևից գլխավերևում 10 12 14 16 20
3 Փոխանցում ներքևից գլխավերևում 4 6 8 10 12
4 Սկզբնահարված նշանակետին /3*3մ/ 2/10 4/10 6/10 8/10 10/10

ՈՒթերորդ դասարան

Պահանջվող խնդիրները
1. Տեսական գիտելիքների ձեռքբերում
2. Շարժողական ընդունակությունների մշակում
3. Տեխնիկական և տակտիկական հնարքների ուսուցում և կատարելագործում
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 14ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 18ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 22ժամ,
տակտիկակն պատրաստություն 16ժամ,խաղային պատրաստություն 18ժամ,նորմերի հանձնում
6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ վոլեբոլի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա

Ստուգման և գնահատման կարգը

Գնդակի նետումներ հեռ /1կգ/ 12մ 14մ 16մ 18մ 20մ
2 Փոխանցումներ վերևից զույգերով 10 14 16 20 25
3 Փոխանցումներ ներքևից պատին 10 14 16 20 25
4 Հ/հ նշանակետին /3*3մ/ 2 4 6 8 10
4 Սկզբնահարված /3*3մ/ 3/15 5/15 7/15 10/15 15/15

Իններորդ դասարան

Պահանջվող խնդիրները
1. Տեսական գիտելիքների ձեռքբերում
2. Շարժողական ընդունակությունների մշակում
3. Տեխնիկական և տակտիկական հնարքների ուսուցում և կատարելագործում
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 16ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 18 ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 22 ժամ,խաղային պատրաստություն 22ժամ,նորմերի հանձնում
6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների
կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջա•իտություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ վոլեբոլի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը — քննական նորմատիվներ ՙֆիզիկական կուլտուրա առարկայի
չափորոշիչ և ծրագիր՚ 2007թ.

Տասներորդ դասարան

Պահանջվող խնդիրները
1. Տեսական գիտելիքների ձեռքբերում
2. Շարժողական ընդունակությունների մշակում
3. Տեխնիկական և տակտիկական հնարքների ուսուցում և կատարելագործում
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 16ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 18ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 22 ժամ, խաղային պատրաստություն 22ժամ,նորմերի հանձնում
6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջա•իտություն, ֆիզիկա,ՆԶՊ

Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ վոլեբոլի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը

1 Փոխանցումներ վերևից 15 20 25 30 35
2 Փոխանցումներ ներքևից 15 20 25 30 35
3 Սկզբնահարվածներ /3Χ3/նանակետին 3/10 5/10 7/10 8/10 10/10
4 Գնդակի նետումներ հեռ մետր 12 14 18 20 25

Տասնմեկերորդ դասարան

Պահանջվող խնդիրները
1. Տեսական գիտելիքների ձեռքբերում
2. Շարժողական ընդունակությունների մշակում
3. Տեխնիկական և տակտիկական հնարքների ուսուցում և կատարելագործում
4. Կոլեկտիվիզմի դաստիարակում
Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3ժամը 40րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ
Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի
Գիտելիքների հիմունքներ 6ժամ,ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 10ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 16ժամ,տեխնիկական պատրաստություն 18ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 22 ժամ, խաղային պատրաստություն 22ժամ,նորմերի հանձնում
6ժամ,բժշկամանկավարժական զննում 2ժամ
Ուսումնական գործունեության տեսակները Ուսումնական նյութի բացատրում,ցուցադրում,
դիտում,վարժությունների կատարում,խաղային,մրցակցային,շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում
Կապը այլ առարկաների հետ Կենսաբանություն,առողջագիտություն,պատմություն,ֆիզիկա,ՆԶՊ
Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ վոլեբոլի հավաքական թիմի հետ հանդիպում,էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա
Ստուգման և գնահատման կարգը — քննական նորմատիվներՙֆիզիկական կուլտուրա առարկայի
չափորոշիչ և ծրագիր՚ 2007թ.


Վոլեյբոլի չափորոշիչ ծրագիր

1.Տեղաշարժեր բարձր, միջին և ցածր կեցվածքով առաջ, հետ,կողմ,դեմքով առաջ,մեջքով առաջ:
2.Տեղաշարժեր քայլքով,վազքով,ցատկտոցով,ցատկով:
3.Տեղաշարժեր արագացումով,կանգառներով,ազդանշաններով կողմ,հետ,առաջ:
4.Գնդակի փոխանցում վերևից երկու ձեռքով գլխավերևում,տեղում,տեղաշարժվելով առաջ,հետ,կողմ,ցատկով,աճպարարելով:
5.Գնդակի ընդունում վերևից երկու ձեռքով:
6.Գնդակի փոխանցում ներքևից երկու ձեռքով ևմեկ ձեռքով:
7.Գնդակի փոխանցում և ընդունում ներքևից երկու ձեռքով տեղում և տեղաշարժվելով առաջ,հետ,կողմ:
8.Գնդակի ընդունում վերևից կամ ներքևից երկու ձեռքով սկզբնահարվածից:
9.Հարձակվողական հարված ցանցի վրայով կանգնած ր ցատկով եղանակով:
10.Հարձակվողական հարված խաղնկերոջ փոխանցումից:
11.Հարձակվողական հարված նշանակետին կամ խաղնկերոջ ուղությամբ ցանցի վրայով:
12.Գնդակի ընդունում ներքևից և վերևից երկու ձեռքով հարձակվողական հարվածից հետո:
13.Սկզբնահարվածի կատարում ներքևից ուղիղ, ներքևից կողային եղանակով:
14. Սկզբնահարվածի կատարում վերևից ուղիղ,վերևից կողային եղանակով:
15. Սկզբնահարվածի կատարում նշանակետին:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s